Monday 29 September 2014

AT LEAST! I TRY TO HELP!

Assalammualaikum. 
Bismillahirahmanirahim





Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

waduh dah pukul 12 pun zyla tak zZZZzzz lagi. adik zyla pun still lekat dengan Dota2 dia. 

tadi baru zyla nak plan untuk off Facebook, email dan sebagainya, tetiba kawan zyla tanya berkaitan dengan post zyla tentang jerawat. ada gak response. alhamdulillah.

dia ni sahabat baru aje grad course Farmasi kat UNIKL. so TAHNIAH SAHABAT!! akhirnya saat ini kejayaan ini milik kita jugak. zyla dan kawan ni kenal masa sama-sama pernah buat part time kat WATSON PERSONAL CARE TIMES SQUARE dulu.. memang kenangan manislah~~

Dia tanya apa solution zyla boleh tolong dia untuk atasi masalah jerawat ni? jadi zyla pun terus bagi link blog kat dia. nak bebel panjang berjela tengah malam macam ni kang mengigau pulak dia tidur nanti. haha. tak de gurau aje.

Alhamdulillah dia nak try.. dan sesuatu yang zyla rasa dengan bedak sejuk ni ialah, at least zyla dapat bantu sahabat terutamanya yang memang semua sahabat kalau boleh zyla nak bantu , memang tercapai! seriusly. perasaan ini terdorong mungkin sebab zyla sentiasa menjadi tempat rujukan para sahabat apabila mereka dilanda.. hurm ... masalah hati yang kronik.. masa tu lah diorang akan mencari PAKAR KAUNSELING TAK BAYAR CUKAI ni hahaha.. 

dan zyla pun dapat sekali perkongsian ilmu dengan dia tadi . kalau perkara berkaitan dengan kesihatan ni mesti budak Farmasi lebih tahu kan? so dia cakap dia setuju dengan rumusan beras ni sebab beras boleh bantu melambatkan tempoh penuaan kulit.  sila senyum lebar-lebar sekarang bagi yang tengah try zyla punya bedak sejuk!! tahniah untuk anda sebab percaya dengan zyla. In Sha Allah jerawat, muka berminyak dan apa lagi masalah tu tak akan ada dah! asalkan istiqamah dan ... sabar..

seperti entri yang lepas-lepas pun zyla ada sentuh pasal produk moden SK11 yang jugak sebenarnya menggunakan rumusan beras ni.. yang bezanya SK11 ni cara moden dan sangat mahal. beratus kot.. bukan semua mampu dan tak sesuai sangat untuk belia remaja lagi meletop macam kita ni, takkan dari umur 13 tahun nak pakai SK 11. memang kopaklah mak ayah.. 

bedak sejuk zyla ni sesuai sangat untuk yang berusia antara 13-30 tahun. sebba apa sebab masa tu apa jua masalah jerawat korang, in sha Allah produk bedak sejuk zyla ni akan boleh bantu. angguk kepala bila membaca ye.!!

haaa~~ lega dah luahkan isi hati tengah malam buta ni. just untuk korang tahu aje. kepada yang bakal mencuba dan tengah mencuba dan ingin mencuba zyla harap sangat usaha kecil zyla ni untuk bantu korang dalam atasi muka berjerawat akan berhasil ye! amin. kalau kulit wajah korang dah kembali cantik zyla pun sangat tumpang gembira .. ^_^>

at least! i try to help!
yeap. inilah salah satu usaha zyla. ada jua kebaikan dari segi amalan dan ilmu yang kita ada , yang sangat bermanfaat dan dapat bantu orang lain tak salah kita sebarkan . kalaupun tak dapat untung besar at least kita dah menabur saham kat akhirat. ^_^. 

dan satu lagi cara zyla nak membantu sesiapa yang nak side income sila click >Side Income Bersama Zyla.. caakkk.. hanya untuk mahasiswa je zyla. oklah2.. zyla buka untuk mereka yang bekerja. nak jual kat office kat jiran tetangga. pun boleh. tapi korang jual RM5.00 aje tau... untung besar dah zyla bagi tu, satu untung money , satu lagi korang dah bantu mereka yang ada masalah wajah ni. ^_^. yang tu korang claim masa kat akhirat. sweet tak?? 






3 comments:

  1. tak yah dah nak ber skII kan? kalau kulit muka super duper berminyak boleh tak?
    http://nadialadzim.blogspot.com/ - do follow me ya? :-)

    ReplyDelete
  2. fathin..mintak resepi bedak..hahah..whatsapp lah diriku..heheheh

    ReplyDelete
  3. nadia, boleh saja untuk yang mslh kulit berminyak ni! silakan cuba kalau serius blh whtasaap zyla.

    iqa, jap gk aku whatsaap hau.

    ReplyDelete