Saturday 13 September 2014

JUM KENAL SAHABAT BLOGGER (1)


Assalammualaikum!

Bismillahirahmanirahim.
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.








Sekarang ni zyla ada tambah satu lagi aktiviti baru. iaitu JUM KENAL SAHABAT BLOGGER! ini bukan segmen tau. tapi ini ialah sbagai salah satu aktiviti zyla. disebabkan zyla tak boleh letak semua blogger dalam BLOGLIST, ada baiknya zyla letak link blog diorang dan buat label. so nanti bila nak skodeng ke, tak ingat nama blogspot tu, boleh korek2 dalam blog sendiri. 


Jum kita kenali mereka.









8. Erti Kehidupan (agen Shaklee)



11. AbahBZ





Alhamdulillah, petang ni pada pukul 4.42 petang zyla dah jelajah ke satu Malaysia mengenali 15 blogger bertuah dan blog pertama dalam entri JUM KENAL SAHABAT BLOGGER yang zyla akan adakan setiap hari Sabtu tapi kalau zyla ada masa terluang dan sempat buat zyla akan buat pada hari-hari biasa jugak.

saja je zyla nak buat macam ni. tadi ada terbaca satu blog. tentang nak jadi blogger ni. dia kata antara tips nak jadi blogger ni kita mestilah ada satu kelebihan atau kemahiran dan tarikan supaya orang akan lebih kenal kita. sedangkan para blogger di Malaysia ni lebih senang berkongsi tentang kehidupan seharian mereka, berkongsi inspirasi dan tips-tips berguna. jadi sudah semestinya blog yang biasa seperti ini trafficnya kurang tak sehebat blogger terkenal. apapun, semuanya bergantung kepada usaha seseorang blogger dalam memikat hati para pembaca. zyla terpaksa berhenti kat sini sebab cuaca nak ribut ni. In Sha Allah kalau malam zyla free zyla akan sambung lagi ye.

untuk blog-blog diatas zyla dah tinggalkan jejak, follow dan membaca entri anda. sebab tu dari pukul 2 petg buat blogwalking baru 15 aje yang zyla baca.. zyla akan skodenging entri lain jugak.. manalah tahu boleh bagi zyla idea untuk buat cerpen atau manuskrip. ^_^

4 comments:

  1. salam kenal...nanti terjah lah blog ana juga ea...hehehe

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum.. salam perkenalan.. in sha Allah. akan singgah ke sana.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum... Rajin Zyla senaraikan ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam sis. alhamdulillah ada kelapangan. zyla buatlah apa sahaja yang terlintas dihati.

      Delete