Sunday 28 September 2014

Review Novelis Blog!! "Saying I Love You!

Assalammualaikum
Bismillahirahmanirahim.








Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

hai korang!

siapa kat sini yang suka baca novel online?? angkat tangan dan sengih cepat!!!!

seperti yang kita semua tahu sekarang ni bidang penulisan novel memang sangat memberangsangkan . Alhamdulillah sebagai ulat buku dan jugak ketua perpustakaan rumah zyla ni, zyla sangat awesome bila tengok ramai penulis buku lahir. tak kisahlah apapun jenis buku asalkan buku.

so sekarang ni zyla nak ajak korang untuk sama-sama review dan terjah blog novelis yang sangat awesome ni! manalah tahu ada kat sini yang suka menulis tapi tak confident dan korang boleh jugak berinteraksi / berhubung dengan IQA ANNALIA ini secara persnal untuk kongsi tips dan pengalaman , mana tahu kan! 

Novel yang sedang diusahakan oleh Iqa Annalia ini semestinya tentang Cinta. OF COURSE!

Dah lama gak dia ni menulis.. dah panjang berderet dah bab! dan penulis akan update bab baru setiap hari Jumaat! waaaahh.. tengok betapa dia bagi committed dengan apa yang dia usahakan. kita?? errrr... jarakkan sikit diri dari laptop.. urmm.. tahu dah. 

dan good newsnya novel ni dah disiarkan kat PENULISAN2U!! oh memang superb! penulisan2u nak approve suatu novel memang makan masa kot.. so Tahniah untuk penulis. manalah tahu esok-esok publish dan setahun kemudian akan disiarkan kat TV.. tak bangga korang. "eyh, novel ni best, jadi drama ni mesti lagi syokk ni".. yalah kita berkata bergitu saat orang lain mungkin akan komen oh novel ni biasa-biasa aje. feel manusia kan berbeza-beza. ??

tapi minggu lepas si penulis dah pun update e-novel ni dengan ada sedikit perubahan dan alhamdulillah memang dapat response yang sangat baik. ^_^.

nak tahu sipnopsis dia.. Sipnopsis "Saying I LOVE YOU"

Jangan risau, saat korang baca blog tu, memang tak akan bosan lah! dan korang akan lebih menghayati novel "SAYING I LOVE YOU " ni sebab akan ditemankan lagu Untuk Kamu, . hah! memang feel habis lah..tangkap leleh kot... errkk.. ok2 itu melebih aje. ^_^.

zyla tak nak nak bebel panjang.. penat aje nanti korang layan bebelan zyla. so jum terjah blog novelis baru ni !!!!!! Link?? laaa.. kat banner yang zyla share kat atas tu. harap korang akan seronok membaca e-novel "Saying I Love You" ni. jangan lupa tinggalkan komen kat blog dia dan anda pun akan puas hati. 

nak tahu tak apa hubungan zyla dan penulis??

kami ialah excalssmate, schoolmate dan belajar add math sama-sama. hahaha!! merapu aje,

so untuk my lovely friend Iqa Annalia,

here my review for you.

keep a good hard work for this manuskrip oky!

in Sha Allah , May Allah bless you .

Saying I Love You, not just a word but you bring people how to saying that word!!

Respect and salute for you,

Love,
Fathin Fazila.

^_^



1 comment:

  1. Atin, thank you sooo much,,hehe..masa bukak dashboard blog trbaca ko punya entri..rupa2nya ko polah review utk blog aku..awwwww terharunya geng..lebiuuuuuu..<3<3<3
    i'm doing my best..fighthing chinguu!! ngeee

    ReplyDelete